You are currently viewing پنج نکته برای بازگرداندن بهره وری

پنج نکته برای بازگرداندن بهره وری


توسط Laura Stack، MBA، CSP، CPAE

«بهترین طرح‌های موش‌ها و مردان/اغلب اشتباه می‌شوند– شاعر اسکاتلندی رابرت برنز

گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد که یک زندگی با دقت برنامه ریزی شده را از هم می پاشد. امیدواریم این اتفاق برای شما نیفتاده باشد، اما اگر چنین شود، احتمالاً بهره‌وری شما به شدت کاهش می‌یابد… و واقعاً، هیچ‌کس نمی‌تواند شما را سرزنش کند. اما برخی افراد هنوز هم می توانند. شما حتی ممکن است شغل خود را از دست بدهید، به خصوص در این اقتصاد غول پیکر که در آن سرعت برتر است.

این اتفاق اخیراً برای یکی از همکارانم که چندین سال مراقب اصلی مادرش بود، افتاد. در مارس 2023، آنها طوفان کاملی از بحران های بهداشتی را تجربه کردند که در نهایت مادرش وارد بیماری نهایی خود شد. همکار من به شدت بر سلامت مادرش متمرکز شد تا جایی که از مشتریان خود غافل شد و در نهایت تعدادی از آنها را از دست داد. مادرش در ماه ژوئن فوت کرد و بهترین دوستش چند ماه بعد او را دنبال کرد و او را به افسردگی عمیقی فرو برد که در طی آن بازدهش به شدت کاهش یافت. پس از بهبودی سخت، سرانجام شروع به بازیابی مشتریان و بهره وری خود کرد.

وقتی زندگی به شما توپ های منحنی پرتاب می کند، می توانید باید برای بازسازی زندگی کاری و بهره وری خود تا زمانی که سطح کارآمدی قبلی خود را به دست آورید، قدرت را جمع آوری کنید. تنها انتخاب دیگر شما انصراف است. در اینجا چند پیشنهاد برای نحوه بازیابی وجود دارد:

  1. مشکل را در نظر بگیرید. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با تعیین اینکه کجا می خواهید باشید و چگونه به آنجا برسید چگونه می توانید وضعیت خود را اصلاح کنید. این ممکن است با جایی که شما قبل از خراب شدن همه چیز بودید متفاوت باشد. در واقع، ممکن است اگر موقعیت کاری اصلی شما باعث خرابی شود، یا اگر کارهایی وجود دارد که دیگر نمی‌خواهید انجام دهید، ممکن است ضروری باشد. در هر صورت، بازگشت خود را به بخش‌های کوچک‌تر و قابل انجام‌تر تقسیم کنید و نسخه‌ای ناهموار از مسیر از اینجا به آنجا را ترسیم کنید، در حالی که در حین حرکت، فضای زیادی برای ایجاد تغییرات لازم باقی بگذارید.
  2. فقط شروع کن. این نکته استاندارد (اگر گفته نشود) برای هر پروژه ای است، اما در این مورد دوچندان مرتبط است. هنگامی که به یک مانع عاطفی برخورد می کنید، بازگشت به زین می تواند سخت ترین بخش بهبودی باشد. اما نمی‌توانید برای مدت طولانی راکد بمانید، یا فقط عمیق‌تر در گل فرو می‌روید و حرکت رو به جلو سخت‌تر می‌شود. پس اصرار داشته باشید که هر چه زودتر کار بر روی اولین قدم را شروع کنید، حتی اگر احساس می کنید فقط برای انجام کاری دارید دندان می کشید. به عنوان مثال، یک تمرین معروف برای غلبه بر انسداد نویسنده این است که با نوشتن کلمه “The” در بالای صفحه شروع کنید و سپس خود را مجبور کنید تا زمانی که همه چیز معنا پیدا کند به نوشتن ادامه دهید.
  3. زیاد وقت نگیرید هشت ماه طول کشید تا همکارم حتی درخواست کند از زمین خارج شود، و او هنوز به سطح عملکرد قبلی خود در زمان نگارش مقاله (پایان آوریل 2024) برنگشته است، اگرچه او در حال کار بر روی آن است. به خودتان زمان بدهید تا از هر چیزی که در ابتدا شما را تحت تأثیر قرار داده بود، خلاص شوید. اما هر چه سریعتر بتوانید دوباره حرکت کنید، برای همه افراد درگیر آسان تر خواهد بود.
  4. با پیشنهاداتی که نمی توانند نادیده بگیرند به مشتریان از دست رفته نزدیک شوید… و این برای همیشه دوام نخواهد داشت. این فرض می کند که شما هنوز هم می خواهید برای آنها کار کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که تعمیر یک رابطه قبلی آسان تر از بازسازی لیست مشتریان از ابتدا است. تخفیف در پروژه بعدی یا ضرب‌الاجل سریع‌تر می‌تواند در این روزهای بودجه جذاب باشد و می‌تواند به شما کمک کند تا برخی از مشتریان یا کاربران نهایی خود را بازگردانید، اگر در غیر این صورت سابقه عالی دارید. صحبت از اینکه…
  5. روی کیفیت تمرکز کنید. هنگام تکمیل محصولات جدید برای مشتریان یا کاربران نهایی خود، بر حفظ بالاترین سطح ممکن کیفیت تمرکز کنید. باز هم، این استاندارد است و معمولا ناگفته می ماند، اما ارزش تاکید مجدد را دارد. تا جایی که می توانید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که هر قسمت از پروژه را قبل از تحویل آن بررسی کنید. فریفته نشوید (وگرنه ممکن است هرگز واقعاً شروع نکنید)، اما به پروژه زمان بدهید که برای به حداکثر رساندن کمال نیاز دارد.

زیاده روی نکنید!

هنگامی که شروع به برداشتن و بهبودی کردید، به راه خود ادامه دهید، اما بیش از حد توان خود را بر عهده نگیرید. این راه دیگری برای شکست است، به خصوص اگر بیش از حد وعده دهید و نتوانید عمل کنید. اکثر مشتریان می توانند تا زمانی که ارتباط مناسبی داشته باشید و شاید یک شکست بزرگ در ارتباطات و/یا تولید، همانطور که برای همکار من اتفاق افتاد، گاه به گاه مهلت از دست رفته را تحمل کنند. اما انتظار نداشته باشید که آن را دو بار مصرف کنند. و همچنین نباید. یکبار غیرحرفه ای است. دو بار و ممکن است متوجه شوید که از نو شروع کرده اید.

آیا نکات دیگری برای بازیابی عملکرد دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!


© 2024 لورا استک. Laura Stack، MBA، CSP، CPAE به عنوان The Productivity Pro شناخته می شود®. او یک سخنران کلیدی برنده جایزه، نویسنده پرفروش و مرجع مشهور در زمینه بهره وری شخصی است. برای بیش از 30 سال، او سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی در مورد افزایش بهره وری در محل کار در محیط های پر استرس ارائه کرده است. استک نویسنده هشت کتاب از جمله کتاب پرفروش است وقتی کار زیاد است چه باید کرد. او رئیس سابق انجمن ملی سخنرانان و عضو تالار مشاهیر سخنرانان برجسته است. برای رزرو لورا برای صحبت در یک جلسه یا رویداد آینده، با او تماس بگیرید www.TheProductivityPro.com.



Source link