You are currently viewing نتایج نظرسنجی استفاده از زمان آمریکا در سال 2020

نتایج نظرسنجی استفاده از زمان آمریکا در سال 2020


توسط Laura Stack، MBA، CSP، CPAE

“به هر لحظه مشکوک باش، زیرا این دزدی است که بیش از آنکه بیاورد، نوک پا را بیرون می آورد.”– جان آپدایک، نویسنده آمریکایی

از سال 2003، اداره آمار کار (BLS) نتایج بررسی استفاده از زمان آمریکا (ATUS) سال قبل را در ژوئن یا ژوئیه بعدی منتشر کرده است. جای تعجب نیست که همه‌گیری COVID-19 بزرگترین دزد زمان در سال 2020 بود. علاوه بر دزدیدن وقت از کارگران آمریکایی، این بیماری همه‌گیر بر مصاحبه‌های ATUS در طول سال تأثیر گذاشت. از 19 مارس تا اواسط ماه مه، هیچ اتفاقی نیفتاد. در نتیجه، ATUS 2020 داده های دو ماهه خود را از دست داده است… اما این بدان معنا نیست که داده های جمع آوری شده بی فایده بوده اند. دور از آن.

مشق شب

بارزترین تفاوت امسال جای تعجب واقعی ندارد. تعداد افرادی که از خانه کار می‌کنند در سال 2020 تقریباً دو برابر شد، زیرا کووید-19 کارفرمایان را مجبور کرد یا تعطیل کنند یا به کارگران خود اجازه دهند از راه دور با استفاده از فناوری‌ها و روش‌هایی که قبلاً از آنها اجتناب می‌کردند یا به اندازه کافی استفاده نمی‌کردند، کار کنند. فناوری جدید و افزایش آشنایی با زوم، اسکایپ و برنامه‌های دیگر، «خانه» را بیش از همیشه موفق کرده است. گاهی اوقات، زمانی که چاره دیگری وجود ندارد، آمریکایی‌ها قدم بر می‌دارند و نه فقط کاری را انجام می‌دهند، بلکه در آن عالی هستند. این یکی از اون موقع ها بود.

در 10 ماه بررسی شده در سال 2020، در زمان اوج همه گیری کووید-19، تعداد افرادی که در روزهای کار از خانه کار می کردند از 22 درصد به 42 درصد افزایش یافت. مردان به طور متوسط ​​36 درصد از زمان کار خود را صرف کار از خانه می کنند، در حالی که این رقم در سال 2019 20 درصد بوده است، در حالی که زنان به 49 درصد افزایش یافته است، از 26 درصد در سال 2019. در همین حال، رفت و آمد و سایر زمان های سفر (بازدید از مغازه ها، تعطیلات). و غیره.) به طور قابل توجهی در تمام جمعیت شناسی، از جمله کار و غیر کاری کاهش یافت. به عنوان یادآوری – یا اگر هرگز به داده‌های ATUS نگاه نکرده‌اید – ATUS از تمام جمعیت‌های 15 ساله و بالاتر نمونه‌برداری می‌کند. این شامل دانش آموزان تمام وقت، که اکثر آنها کار نمی کنند، و همچنین بازنشستگان، بی خانمان ها و کسانی که ترجیح می دهند کار نکنند، از جمله خانه داران و والدین تمام وقت می شود. با این حال، میلیون ها شهروند نیز به دلیل خطر سرایت و نیاز به حفظ فاصله اجتماعی بیکار بودند. به طور متوسط، 39 درصد از جمعیت در سال 2020 کار می کردند، در مقایسه با 43 درصد در سال 2019.

این افزایش شدید بیکاری باعث شد میانگین زمان صرف شده در محل کار در روزهای هفته حدود 17 دقیقه کاهش یابد، از 7.7 ساعت در سال 2019 به 7.6 ساعت در سال 2020. ممکن است برای برخی عجیب باشد که این اعداد کمتر از استاندارد هشت ساعته در روز است. اما این را در نظر داشته باشید: “شاغل” شامل کارگران تمام وقت و پاره وقت می شود. برخی از افراد بیشتر روزها بیش از هشت ساعت کار می کردند، برخی دیگر کمتر. میانگین زمان صرف شده در خانه در روز از 3.6 ساعت در سال 2019 به 5.8 ساعت در روز در سال 2020 افزایش یافته است. بخشی از اختلاف در اعداد بین رکوردهای قبلی این است که 7.6 ساعت برای میانگین است. روز کاری، در حالی که 5.8 ساعت برای همه روزها اعم از روزهای کاری یا غیر از جمله تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بود.

آن دسته از آمریکایی هایی که توانستند در سال 2020 کار کنند، با وجود اینکه تعداد آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود، مانند همیشه سخت کار می کردند. تعداد کارگران تمام وقت در سال 2019 130,087,000 نفر بود. در سال 2020، این تعداد به 120،949،000 کاهش یافت که کاهش 9،138،000 کارگر را نشان می دهد. در بالا نه میلیون کارگران تمام وقت مایل در طول همه گیری بیکار بودند. تعداد کارگران پاره وقت با کاهش 2,034,000 نفری از 36,823,000 به 34,789,000 نفر رسید بنابراین حداقل 11,172,000 کارگر در سال 2020 بیکار بودند.

سخت نگیر

همه ما می دانیم که در سال 2020 با اوقات فراغت خود چه کردیم: در خانه ماندیم. با این حال، فعالیت های اوقات فراغت خانگی فقط اندکی افزایش یافته است. ما در سال 2020 حدود 32 دقیقه بیشتر از سال 2019 در روز برای فعالیت های اوقات فراغت صرف کردیم، که احتمالاً منعکس کننده 26 دقیقه در روز است که دیگر برای رفت و آمد به محل کار صرف نمی کنیم، کاهش ساعات کار روزانه و این واقعیت که فعالیت های اوقات فراغت دسترسی آسان تر است. در خانه. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم تلویزیون ببینیم و بازی‌های رایانه‌ای انجام دهیم.

بسیاری از ما به دلیل قرنطینه COVID-19 و در بسیاری از موارد کمبود کار چاره ای جز افزایش فعالیت های اوقات فراغت خود نداشته ایم. در حالی که برخی از مشاغل از کار بیشتری لذت می بردند و بسیاری از آنها به کار خانگی روی آوردند، برخی نمی توانستند زیرا به کار در خارج از خانه نیاز داشتند (مانند مغازه های خرده فروشی و ساخت و ساز). آماری که نشان می دهد ما در سال گذشته کمتر کار کرده ایم در حالی که کمی بیشتر بازی می کنیم، کاملاً نتیجه همه گیری و اقدامات انجام شده برای کاهش سرعت آن است. من گمان می‌کنم که اکثر کارگران ترجیح می‌دهند کار کنند تا اینکه در خانه بمانند و تلاش کنند کاری برای انجام دادن پیدا کنند.


© 2021 لورا استک. Laura Stack، MBA، CSP، CPAE یک سخنران کلیدی برنده جایزه، نویسنده پرفروش، و مرجع مشهور در بهره وری کارکنان و تیم است. او رئیس The Productivity Pro, Inc. است، شرکتی که به رهبران کمک می کند تا بهره وری محیط کار را در محیط های پر استرس افزایش دهند. استک نویسنده هشت کتاب از جمله سریعتر با هم: سرعت بخشیدن به بهره وری تیم شما (برت-کوهلر 2018). او رئیس سابق انجمن ملی سخنرانان و عضو تالار مشاهیر سخنرانان انحصاری آن (با کمتر از 175 عضو در سراسر جهان) است. مشتریان Stack عبارتند از Cisco Systems، Wal-Mart و Bank of America، و او در CBS حضور دارد. نمایش اولیه و CNN و در نیویورک تایمز. برای اینکه لورا استک در جلسه یا رویدادی صحبت کند، با شماره 7401-471-303 تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید برخط.



Source link