You are currently viewing چالش های پیچیده ای پیش روی افسران ارشد تنوع قرار دارد

چالش های پیچیده ای پیش روی افسران ارشد تنوع قرار دارد


افسران ارشد تنوع (CDOs) در طول سال گذشته تحت نظارت فزاینده ای از نقش های خود قرار گرفته اند، به ویژه در ایالات متحده که عمدتاً توسط تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در ژوئن 2023 برای پایان دادن مؤثر به اقدام مثبت در پذیرش کالج رهبری می شود.SFFA در مقابل هاروارد و SFFA در مقابل UNC، سازمان های خصوصی نه تحت پوشش این تصمیم به طور فزاینده ای پیامدها و خطرات قانونی بالقوه اقدامات و برنامه های خود را ارزیابی می کنند.

این، علاوه بر قوانین مختلف ایالتی، قوانین پیشنهادی و لفاظی‌های سیاسی خصمانه با تلاش‌های DE&I در آستانه چرخه انتخابات 2024 ایالات متحده، تا حد زیادی فهرست چهار اولویت برتر سال 2024 را برای اعضای این سازمان شکل داده است. i4cp رئیس هیئت مدیره تنوع. آن ها هستند:

  1. تقویت استراتژی‌های DE&I برای اطمینان از همسویی با اهداف کسب‌وکار – از نیازهای استعدادهای جهانی گرفته تا کمک به هدایت رهبران برای رسیدگی به اختلافات نیروی کار و چالش‌های ژئوپلیتیکی.
  2. ترویج شمول برای همه، شروع با تأکید و آموزش مداوم بر رهبری فراگیر.
  3. ایجاد فرهنگ های فراگیرتر و مشارکتی با تضمین امنیت روانی در طول تجربه کارمند.
  4. ابزارها و منابع را برای فعال کردن و حمایت از پاسخگویی برای طرح‌های DE&I در سراسر سازمان گسترش دهید.

حصول اطمینان از اینکه سازمان ها به وعده های داده شده در سال 2020 برای ارتقای تنوع، برابری، شمول-به ویژه با توجه به چالش های فعلی در محیط حقوقی و سیاستی ایالات متحده- عمل می کنند، یکی از دغدغه های اصلی CDO ها است. چگونگی پاسخ به لفاظی‌ها علیه DE&I و چالش‌های حقوقی بالقوه برای کار DE&I یک سوال بزرگ و پیچیده است. همه چیز از برگه های تنوع گرفته تا استخدام، ترفیع و نمایندگی ناگهان زیر ذره بین به نظر می رسد.

در پاسخ، CDOها به طور عاقلانه شیوه‌ها و چارچوب‌های راهنمایی و حمایت، گروه‌های کارمند (ERGs/BRGs)، برنامه‌های تنوع تامین‌کننده، جذب دانشگاه و سایر موارد را بررسی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ خطر بالقوه‌ای برای عملیات‌های جاری وجود ندارد. این شامل شیوه‌ها و برنامه‌های حسابرسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تصمیم‌گیری‌های استعداد و الزامات مشارکت منحصر به فرد یا مبتنی بر نژاد، جنسیت یا معیارهای هویت جمعیتی مشابه یا اهداف نیست.

CDO ها همچنین در تلاش هستند تا استراتژی های DE&I خود را انعطاف پذیرتر و پایدارتر کنند. دقت بیشتر داده‌ها و ارتباطات واضح و قاطع برای رهبران DE&I ضروری است تا به کاهش تأثیر سردرگمی دعوای متخاصم بر جنبه‌های خاص فرهنگ سازمانی کمک کند.

اطمینان از همسویی با اهداف تجاری، تقویت شده توسط داده‌های مربوط به تأثیر بر اهداف کسب‌وکار، و همچنین تضمین مشارکت برای همه، با تأکید و آموزش بر رهبری فراگیر و ایجاد فرهنگ‌های مشارکتی، نیز یک اولویت است.

بسیاری از CDO ها در حال حاضر اهداف و برنامه های رهبری فراگیر دارند و احساس امنیت روانی و اجتماعی سازمان خود را تقویت می کنند. آنها همچنین بر روی داده ها و تجزیه و تحلیل متمرکز هستند تا اولویت های کلیدی را اطلاع دهند، با نتایج کسب و کار هماهنگ شوند، تأثیر خود را نشان دهند و بر مخالفان غلبه کنند.

همانطور که آنها چرخه انتخابات 2024 ایالات متحده را در نظر می گیرند، CDOها ارتباطات را در مورد مبادلات محترمانه و مدنی در محل کار، همراه با انتظارات حرفه ای و انسجام تیمی تقویت می کنند. آنها همچنین در ایجاد همدلی، به اشتراک گذاری داستان های کارکنان و حفظ ارتباطات بین فردی قوی چه به صورت مجازی و چه حضوری سرمایه گذاری می کنند. این کار فرهنگی به همان اندازه در خارج از ایالات متحده حیاتی است، زیرا درگیری های جهانی – مانند جنگ اسرائیل و حماس – تهدیدی برای عمیق تر شدن شکاف های سیاسی و فرهنگی است که می تواند به محل کار سرایت کند.

به طور خلاصه، اکثر CDO ها انتظار دارند که در آینده قابل پیش بینی، بررسی/حمله مستمر بر روی DE&I، ESG و کارهای مرتبط انجام شود. این نشانه نیاز مستمر به توسعه مهارت‌های تأثیرگذار مؤثر، گنجاندن DE&I در ساختار سازمان، داشتن داده‌های قوی مرتبط با اهداف کسب‌وکار و انتقال واضح تأثیر تجاری که کار DE&I بر روی نتیجه و پایداری آینده سازمان دارد را نشان می‌دهد. .

چگونه این ویژگی از GenAI استفاده می کند

GenAI پیامدهای گسترده ای برای کار DE&I دارد و چالش ها و همچنین فرصت ها را ارائه می دهد. CDOها گزارش می دهند که GenAI در عملکرد شناسایی سوگیری در محتوای پورتال شغلی، شرح شغل و استخدام پذیرفته شده است. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده‌های کارکنان برای شناسایی گروه‌های جمعیتی که ممکن است تحت تأثیر رویدادهای داخلی و خارجی قرار گیرند (و چگونگی بروز آن)، توسعه برنامه‌های آموزشی برای ارتقای DE&I، آماده‌سازی ارتباطات و پیام‌رسانی فراگیر و ایجاد برنامه‌های اقدام DE&I بر اساس سازمانی استفاده می‌شود. اسناد. برای اطلاعات بیشتر به i4cp مراجعه کنید نقش تنوع در کاهش تعصب هوش مصنوعی.

پیش بینی افسر ارشد تنوع

  • اعمال بلندتر از کلمات صحبت خواهند کرد; اتکای کمتری وجود خواهد داشت بیانیه ها و حرکات عمومی در حمایت از تنوع و شمول. در عوض، سازمان‌ها از مشارکت استراتژیک‌تر و اقدام قاطع و قابل مشاهده برای حفظ فرهنگ‌های فراگیر حمایت می‌کنند.
  • مطالعه برنامه ها و ابتکارات DE&I ادامه خواهد داشت و احتمال تشدید آن وجود دارد. در حالی که تغییر جمعیت‌شناسی و بازارهای جهانی باعث می‌شود DE&I حتی حیاتی‌تر عمل کند، با این حال CDO‌ها انتظار دارند فشار، بررسی دقیق، خطر چالش‌های قانونی و حتی حمله به عملکرد خود، از جمله تلاش‌های ESG و کارهای مرتبط ادامه یابد.
  • همکاری بین عملکردی افزایش خواهد یافت (مثلاً بین DE&I و کسب استعداد) و واحدهای تجاری به عنوان رهبران نیروهای خود را برای کار در جهت اهداف نماینده متحد می کنند، حذف سوگیری های سیستم های موجوداهداف برابری را پیش ببرید، فعالیت‌های استخدام را برای حداکثر تأثیرگذاری اصلاح کنید و در منابع متنوع سرمایه‌گذاری کنید.
  • پیشرو با داده های DE&I و ESG مرتبط با اهداف تجاری رایج تر خواهد بود، همانطور که به وضوح تأثیر تجاری که کار DE&I بر روی خط نهایی و پایداری آینده سازمان دارد، به وضوح بیان می شود.

جدا کننده



Source link