You are currently viewing چه بینش های منابع انسانی سال 2024 را شکل خواهد داد؟  با هفته‌نامه تمرین‌های بعدی i4cp، سال آینده خود را ثابت کنید

چه بینش های منابع انسانی سال 2024 را شکل خواهد داد؟ با هفته‌نامه تمرین‌های بعدی i4cp، سال آینده خود را ثابت کنید


شما در میان هزاران رهبر باتجربه منابع انسانی و کسب و کار هستید که بینش ها و ایده های مهمی را از رویدادهای عمومی رایگان i4cp به دست آورده اید. تمرینات بعدی هفتگی.

اگر نه، شما واقعا از دست داده اید.

مجموعه هفتگی گفتگوهای عمیق و صریح i4cp با مدیران و رهبران فکری که در اوایل سال 2020 راه اندازی شد، رویدادی است که نمی توان برای هر کسی که کنجکاو در مورد آینده کار است، از دست داد.

در طول سه سال گذشته، ما مهمانان برجسته مختلفی از نویسندگان پرفروش و رهبران فکری گرفته تا دانشگاهیان، مدیران سطح C، و مدیران ارشد سازمان‌هایی مانند Walmart، Accenture، Verizon، Alaska Airlines، Microsoft، Zillow داشته‌ایم. ، پینترست و بسیاری دیگر.

علاوه بر گفتن داستان‌هایی در مورد شیوه‌هایی که در سازمان‌هایشان کار می‌کنند، هر سخنرانی یک ساعته شامل بینش‌ها و داده‌های پژوهشی عملی و مرتبط در قالبی جذاب و غیررسمی است.

این تمرینات بعدی هفتگی جلسات به صورت زنده هر پنجشنبه از ساعت 11 صبح ET/8 صبح PT برگزار می شود و مدت کوتاهی پس از آن به صورت ضبط ویدیویی نیز در دسترس هستند آرشیو i4cp در حال رشد، و در قالب پادکست فقط صوتی از ارائه دهنده پادکست مورد علاقه شما.

تمرین های بعدی امروز تبدیل به پیش بینی های سال آینده می شوند

با تمرکز بر نبض منابع انسانی در طول سال، تمرینات بعدی هفتگی این مجموعه به عنوان پیش‌بینی از آنچه در آینده است عمل می‌کند – به رهبران کمک می‌کند تا آنچه را که در اطراف منحنی است ببینند.

به عنوان مثال، کسانی که در این مجموعه هفتگی در سال 2023 شرکت کردند، از رهبران منابع انسانی شنیدند که قبلاً روی اقدامات برجسته شده در اخیراً منتشر شده ما تمرکز کرده بودند. اولویت ها و پیش بینی ها برای سال 2024 گزارشی که بر اساس اطلاعات از اعضای هیئت مدیره i4cp

اولین پیش‌بینی در گزارش 2024، «سازمان‌های با عملکرد بالا مشارکت منابع انسانی در استراتژی هوش مصنوعی را افزایش خواهند داد»، چیزی بود که در سال 2023 از آن شنیدیم:

  • مارن واگنرمعاون ارشد، مردم، عملیات سرتاسری، والمارت
  • جوانا کلارکمعاون ارشد، استراتژی کسب استعداد و تحول، ولز فارگو
  • دبی شاتولمدیر ارشد مردمی و فرهنگی، سرریز پشته
  • سارا هانسنمعاون ارشد منابع انسانی، قهوه برادران هلندی

یا این پیش‌بینی اضافی را از این گزارش در نظر بگیرید: «سازمان‌های آینده‌نگر نقش‌های رهبری را برای آینده کاری ایجاد خواهند کرد». این تمرینات بعدی هفتگی مجموعه‌ای شنیده‌شده از طیف وسیعی از رهبران سازمانی با تمرکز بر عناصر کلیدی مختلف آینده کار در سال 2023.

مایکروسافت یک مثال عالی است که در آن راشل راسلمدیر، Flexible Working، به اشتراک گذاشت که فلسفه آنها ارائه “انعطاف پذیری هرچه بیشتر” است، که آنها رویکردی یکسان برای همه ندارند و مدیران خود را تشویق می کنند تا زمانی که کارمندان “بله” شوند. یک مورد خوب برای زمان کار از راه دور بیشتر بسازید.

با این حال، راسل خاطرنشان کرد که ماهیت کار امروزه به این معنی است که نیازهای تیم به طور فزاینده ای مهم هستند و این شامل تیم اصلی (سلسله مراتبی) شما و همچنین تیم های پروژه ای و نقش محور بسیاری – اغلب مجازی – می شود که هر کارمند بخشی از آنها است. (برخی از آنها موقتی هستند و به مرور زمان تغییر خواهند کرد).

مدیران مایکروسافت موظفند قراردادهای تیمی داشته باشند که به طور خاص نحوه همکاری، ارتباط و غیره اعضا را چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی بیان می کند. او همچنین گفت که رویکرد مایکروسافت “هیبرید از نظر طراحی” است، اما “ترکیبی” شامل سه بعد است: محل کار، محل کار (منطقه جغرافیایی)، و ساعات کار. در حال حاضر توجه زیادی به دو مورد اول شده است و در سال 2023 توجه بیشتری به جنبه سوم خواهد شد.

چند تای دیگه تمرینات بعدی هفتگی گفتگوهای 2023 همچنین مکالمات انحصاری را در مورد عناصر مختلف آینده کار، از جمله:

  • مایک آسبریمعاون تجارب انسانی، اتودسک
  • لینده گریندلمعاون ارشد رئیس جمهور و مدیر ارشد منابع انسانی، اسپیریت ایرلاینز
  • نیکول آندروودمعاون رئیس جمهور، منابع انسانی، شرکای تجاری و عملیات، و ماری پاتر، مدیر ارشد، فرهنگ و توسعه، گتی ایماژ
  • آنت مک انری، معاون ارشد، عملیات منابع انسانی، و جوآنا ویمبیش-گیلدارت، شریک ارشد تجاری، منابع انسانی، تجربی

یکی دیگر از پیش بینی های کلیدی در پیش بینی ها و اولویت ها برای سال 2024 گزارش این است که “فشار کلان برای تقسیم نیروی کار و به چالش کشیدن منابع انسانی ادامه خواهد داشت”. چند تا از تمرینات بعدی هفتگی مکالمات 2023 بینش کافی را برای شرکت کنندگان فراهم کرد تا فوراً به این موضوع رسیدگی کنند و به سال 2024 بروند.

مثلا، نبردهای شریلمعاون تنوع جهانی، شمول و مشارکت در پیتنی بووز اشاره کرد که برای پایداری یک استراتژی DE&I، باید با فرهنگ، ارزش‌ها و استراتژی کسب‌وکار سازمان همسو باشد – پایداری از اینجاست. بدون آن، می تواند ناپدید شود زیرا به عنوان یک افزونه به جای یک بخش مهم، جاسازی شده و جدایی ناپذیر از سازمان دیده می شود.

او همچنین تاکید کرد که درک “چرا” استراتژی DE&I شما حیاتی است، نه فقط اینکه چه کسی و چه چیزی. بدون این درک می‌توانید تأثیر کوتاه‌مدتی داشته باشید، اما تأثیر طولانی‌مدت و پایدار مستلزم درک آن است چرا.

یکی دیگر تمرینات بعدی هفتگی مهمان با بینش های مرتبط با این پیش بینی سال 2024 بود دارسی پیرسونرهبر تنوع جهانی، برابری و شمول در شرکت Oshkosh. او به اشتراک گذاشت که وقتی نوبت به ایجاد اهداف DE&I آنها می‌رسد، یک اصل کلیدی این است که «آن را از آن خود کنند» و لزوماً از آنچه سازمان‌های دیگر انجام می‌دهند پیروی نمی‌کنند. پیرسون خاطرنشان کرد که در Oshkosh – یک شرکت صنعتی که کامیون‌های ویژه‌ای مانند وسایل نقلیه نظامی را طراحی و تولید می‌کند – اعتقاد بر این است که DE&I باید در فرآیندهای استعدادیابی روزانه گنجانده شود. او توصیه کرد که سازمان ها باید به اجماع و توافق برسند که سازمان از نظر همه اهداف DE&I به کجا می خواهد برود – این با پرسیدن این سوال شروع می شود: ما می خواهیم در آینده کجا باشیم؟

بینش هایی که اولویت های منابع انسانی را آگاه و فعال می کند

این اولویت ها و پیش بینی ها برای سال 2024 این گزارش بسیار فراتر از ارائه چند پیش‌بینی سطح بالا برای اعمال انسانی در سال 2024 است. همچنین اولویت‌های تفصیلی برای سال 2024 را ارائه می‌کند. شش تابلوی سطح اجرایی i4cp.

مثلا، اعضای هیئت مدیره منابع انسانی i4cp توافق کردند که یک اولویت کلیدی برای سال 2024، آموزش رهبران (در همه سطوح) برای ایجاد اعتماد، نشان دادن ارزش‌های سازمان و رهبری ساختارهای کاری جدید و در حال تحول است. علاوه بر این، اثربخشی رهبری توسط اعضای هر شش شورای i4cp به عنوان یک حوزه اصلی تمرکز در سال 2024 ذکر شد.

تعداد کمی تمرینات بعدی هفتگی بحث های سال 2023 بر این مفاهیم کلیدی رهبری خوب و مدرن تأثیر گذاشت. چند موردی که می‌توانید به عقب برگردید و بررسی کنید که آیا آنها را به‌طور زنده از دست داده‌اید، شامل مکالمات با آنها می‌شود:

دو مورد از اولویت های کلیدی اعضای i4cp رئیس هیئت مدیره تنوع در سال 2024 شمول را برای همه، با تاکید و آموزش مداوم بر رهبری فراگیر، و همچنین ایجاد فرهنگ‌های فراگیرتر و مشارکتی با تضمین امنیت روانی در طول تجربه کارکنان، ترویج می‌کند. گفتگوی ما در سال 2023 سلست وارنمعاون مرکز جهانی تعالی برای تنوع و شمول در مرکشامل بینش هایی در مورد چگونگی تمرکز آنها بر همین عناصر فراگیری و امنیت روانی و نقش ائتلاف با راه اندازی یک مرکز منابع متحد است.

در نهایت، اعضای دو هیئت مدیره i4cp برای سال 2024 اولویت های مشابهی داشتند رئیس شورای آموزش و استعدادهای درخشان اعضایی که به حمایت از فرآیندهای استعداد از طریق روش‌های مبتنی بر مهارت، از شناسایی و انتخاب نامزدها تا تجویز مداخلات آموزشی و ارزیابی عملکرد اشاره می‌کنند. اکثر اعضای شورای استعدادیابی همسویی با استخدام و توسعه مبتنی بر مهارت را در اولویت قرار دهید.

این تاکید بر آنچه که “مهارت ها به عنوان ارز جدید برای همه فرآیندهای استعداد” نامیده می شود، گسترده است و در دو تا سه سال گذشته در حال رشد بوده است. بسیاری از مکالمه‌های سال 2023 که برگزار کردیم بر جنبه‌های متعدد این کار متمرکز بود، از جمله موارد زیر:

  • جوانا کلارکمعاون ارشد، استراتژی کسب استعداد و تحول، ولز فارگو
  • گرگ تیلEVP، مدیر ارشد مردمی سیستم سلامت پراویدنس
  • پل لانگلویسمعاون آموزشی شرکتی، مشاغل و تعامل، Ecolab

به ما بپیوندید تمرینات بعدی هفتگی در سال 2024

این نگاه به گذشته فقط سطح همه چیزهایی را که در ده‌ها ابزار قدرتمند پوشانده شده بود، خراش می‌دهد تمرینات بعدی هفتگی بحث‌هایی را که در سال 2023 انجام دادیم. اگر یکی یا همه جلسات را از دست دادید، می‌توانید با ورود به سیستم به آن رسیدگی کنید. آرشیو i4cp و گوش دادن به ضبط در صورت تقاضا.

اما مهمتر از آن، قدرتمندان را از دست ندهید تمرینات بعدی هفتگی گفتگوها در سال 2024. ما تمام موضوعات ذکر شده در را لمس خواهیم کرد اولویت ها و پیش بینی ها برای سال 2024 گزارش (و خیلی بیشتر) در گفتگوهای هفتگی با رهبران منابع انسانی. این آسان است ثبت نام و اکنون کل مجموعه رویدادها را به تقویم خود اضافه کنید تا هر هفته به ما بپیوندید.

در نهایت، آیا شما یک رهبر منابع انسانی هستید که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ لطفا با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید بیشتر در مورد آن – ما همیشه به دنبال آخرین رویکردهای نوآورانه برای حل سخت ترین چالش های منابع انسانی هستیم.



Source link